Re: Czy to jest stabilny sprzet

Autor: ruppert66_at_poczta.onet.pl
Data: Wed 02 Jan 2002 - 20:17:49 MET

> Witam.
> W sobote wybieram sie po czesci do kompa.Czy powstaly sprzet bedzie stabilny
> i kombatybilny i co byscie zmienili w ostatecznosc.A moze o czyms
> zapomnialem.Berdzo prosze o cenne uwagi.
> Oto konfiguracja
>

> Seagate Barracuda ATA IV 40GB
> Samsung 17" 755DFX
> Prolink GeForce2 Titanium 64MB TV
> ram DIMM 256 MB PC-133
> Intel Celeron 1000 MHz OEM       --- czy jest on razem z radiatorem?
> Epox 8KHA+ (VIA KT266A),DDR,ATA/100,ATX   a moze jakis abicik???  --- a moze
> [...]
Radzilibysmy zmienic z Celeronka na Duronka lub Athlnka + do tego plyteczka
Soltek SL-75KAV i maszyna bedzie spoxik (latać) bez zadnych zwisow osobiscie
posiadam taki sprzet i chodzi 2tydzień bez przerwy na WinXp_pl. Podczas tego
kompresowałem dvd >>>> divx Wypalalem CD. 1 słowem wszystko chodzi jak
mazenie :)