Re: Ranking sklepow komputerowych?

Autor: R4v (raist_at_poczta.fm)
Data: Wed 02 Jan 2002 - 19:29:03 MET

"Daniel Rychcik" <muflon_at_ultra60.mat.uni.torun.pl> wrote in message

> Ale przyznasz ze ceny maja niezle. Nikogo malo doswiadczonego w kompach
> bym tam nie wyslal, ale sam sie zaopatruje.. odpowiednio ostroznie
> oczywiscie :))

Ano maja. Ale czasami wole zaplacic wiecej niz ich ogladac (np. mycha
optyczna A4 Tech w Karlsenie za 70zl kontra 64zl Tryton).

> Historia z zycia: kumpel przynosi dysk do reklamacji, facet mowi "ok,
> zaraz przyniose inny", znika na 5 minut, wraca z dyskiem. Tylko biedak
> nie przewidzial, ze kumpel ma spisane numery ;-))))

Inna historia: znajomy znajomego kupil Durona bodajze 900 albo 1G. Wieszalo
sie toto jak cholera wiec rozebrano sprzet (a konkretniej zdjeto radiator).
Na procku napis... D800 :-\ Ja bym od razu skierowal kroki do prokuratury.

Raf