Re: POMOCY!!!

Autor: DooMiniK (bachus20_at_poczta.wp.pl)
Data: Wed 02 Jan 2002 - 18:52:25 MET

Użytkownik "skejter" <skejter.thps_at_wp.pl> napisał w wiadomoœci news:3c334261$1_at_news.vogel.pl...
> Wiem że NTG ale pliz pomożcie!!!
> Bardzo Bardzo Bardzo proszę o pomoc w pewnym problemie. Co mam zrobic aby
> excel zapisywal liczbe np. 24 jako tekst czyli dwadziescia cztery. Chcaiłbym
> aby excel zapisywal te liczby na tekst w zakresie 1 do 99.
> Sądzę że trzeba użyc funkcji jezeli i oraz.

Bardzo NTG ...
Trzeba napisać wstawkę w VB, albo wpisać w arkuszu
wszystkie możliwe kombinacje i po wpisaniu liczby do odp.
komórki wyszukać, którš wartoœć podstawić ...

--
Dominik Siedlak (bachus)
mailto:bachus_at_irc.pl