Re: uciążliwe dźwięki

Autor: YoungEagle [SDI] (wiktorexpo_at_wp.pl)
Data: Wed 02 Jan 2002 - 18:22:22 MET

> Lepiej chyba pomieszać kartami w slotach i wyłączyć w biosie
> pnp_os_installed.
> A może w miserze wyciszyc microfon, linein, cd-analog itp.
> Jeżeli są trzaski to może poniższe pomoże
> http://download.viahardware.com/vlatency_v019.zip
>
> PeJot

Już dostałem latency od Dark'a 2 posty wyżej :-)
Ale dzięki. Aha jeszcze jedno: wgrałem midtown madness 2 i zamiast kół nie
widze nic :-).Możecie coś poradzić ?Zgóry mówię, że zmiana sterów nie
pomogła ani ustawienia driverów Aditional Properties. a jak wyłączę jakąś
opcję to widze jakby coś "poszatkowało" samochód :-). Więc nie wiem co
zrobić.
Pozdrawiam

YoungEagle kontakt : gg#774523.