Re: tuner c.d. - kupiony

Autor: PeJot (kpejot_at_skrzynka.pl)
Data: Wed 02 Jan 2002 - 18:04:50 MET

Użytkownik eMGieB <mgb_at_poczta.onet.pl> w wiadomooci do grup dyskusyjnych napisał:qoh13u0lb111uinsp8bct80924mj74c9e9_at_4ax.com...
> Hi!
>
> Kupilem sobie PixelView PlayTV Pak II... Skusila mnie kamerka i
> mikrofon oraz przytsepna cena (330). Borg pod WinXp wywala BSODy po
> godzinie mniej wiecej.. ostatni BSOD byl taki milusi ze rozpieprzyl
> totaleni Xpka...

Ustawiles mu kompatybilnosc z Win98 ?
Który Borg , najnowszy v2, starszy v1.1 - jest tych wersji troche.
najnowsza www.borgtech.org
Móglbys zainstalowac system bez wsadzonego tunera
i wsadzic go dopiero pózniej (takie numery byly kiedys a Aver'ami
pod Win2k)

>Sterow Prolinka nie bylo, ukazaly sie 3 dni temua
> wczoraj zostaly prawdilowo podlinkowane (wczesniej bylyz bledem).
> Oczywiscie nic to nie dalo - oprogramiowanie pixla jest beznadziejnie
> nieergonomiczne... Co poza tym ? Dzwieku niet, obsluga pilota
> niewyjasniona... Windows Milennium... dzwieku niet, pilot to smao..
> zapewne moj blad.. odbior tk smao jak pod XP - ziarnisty a przy
> gwaltowniejszych zmianach ujec poziome wku*** linie.

Co do linii to musi przeciez jakos wyswietlic te 50 pól klatek/s na
monitorze bez interlacing'u tak wiec na Averze tez bedziesz mial
lekkie rozjedzanie linii przy szybkich ruchach kamery.
Jezeli jednak oglada sie taki obraz z dalszej odleglosci
tak jak telewizor to powinna byc lepsza jakosc niz w TV.

Ziarnistosc to pewnie wina slabego sygnalu i "cienkiej" glowicy
Pixela - wzmacniacz sygnalu za rozdzielaczem w strone komputera
bylby mile widziany.

> Jednym slowem
> firmi Prolink dziekuje serdecznie. Jade w tygodniu sprobowac oddac ten
> zlom i kupic albo Avera albo LifeView...

Jakosc obrazu Aver'y maja najlepsza (jak patrze z daleka na moje
tv-Hitachi i starenkiego Aver Capture 98 to na komputerze jest lepszy obraz).
No ale na polskim rynku nie ma Aver'ów Stereo Nicam, stereo ma jeszcze
tylko Life Flyvideo 2000.
Slyszalem tez ze niestety ze sterownikami do Avera GO tez sie trzeba
porzadnie naszarpac.

>BTW Borg Remote jest zabawny
> - nie ma predefiniowanych zadnych ustawien a ja mam lepsze rzeczy do
> roboty ni pisanie skryptow do pilota.

W Win98se (afe Me instalowac) mozesz spróbowac freeware-Borg 2.55
http://www.netzagent.com/freetv/nagra1.htm

Jezeli masz plyte na via (z benchmarka pamietam ze chyba lubisz jednak Intela ;)
to spróbuj zainstalowac ponizsze
http://download.viahardware.com/vlatency_v019.zip

PeJot