Re: TEAC CDW524

Autor: PeJot (kpejot_at_skrzynka.pl)
Data: Wed 02 Jan 2002 - 18:04:47 MET

Użytkownik Damian K. <damian12_at_NOSPAMgo2.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych napisał:a0s4oj$4st$1_at_news.tpi.pl...
> Mam zamiar kupić tą nagrywarke i zastanawiają mnie dwa pytania:
>
> 1. Czy ta nagrywarka przegrywa zabezpieczenia SD2?
Na 100% dowiesz się grupach dyskusyjnych news.cdrinfo.pl
oraz na www.cdrinfo.pl

> 2. Czy posiada taki porąbany system jak ma np. PLEXTOR 24x zwany PowerRec
> czy jakos tak ???

Masz na myśli dobór szybkości nagrywania do możliwości
płyty cd-r? To chyba da się jakoś wyłaczyć.
Polecam jednak cdrinfo.

PeJot