EpoX i WinXP

Autor: Jurgen Toja (jurgen.toja_at_poczta.fm)
Data: Wed 02 Jan 2002 - 14:03:53 MET

Witam !!

Czy ktoś spotkał się z problemem jaki ja znalazłem.

Na płycie EP-8KTA3+PRO jest AC97 a także RAID. I jest na tym Windows XP.
Wyłączenie w biosie AC97 nie zmienia nic w XP, tzn. dalej jest on widoczny w
systemie. Jeśli go usunę to po Add New Hardware system ponownie znajduje
AC97 i instaluje go do działania. Zdobyłem nową kartę dźwiękową i gdy ją
zainstaluję w systemie obok AC97 to nie działa żadna. Można zawsze ustawić w
systemie AC97 na Disable ale nie rozwiązuje to problemu że jest ona dalej w
systemie.

Jeśli jest na to rozwiązanie to proszę o pomoc.