Re: Ranking sklepow komputerowych?

Autor: R4v (raist_at_poczta.fm)
Data: Wed 02 Jan 2002 - 13:12:20 MET

"Pawel Topa" <topa_at_icsr.agh.edu.pl> wrote in message
> 1. Bit (na mikolajskiej) - wiem ze tloczno i ciasno, ale maja chyba
> najlepsze ceny w Krakowie - poza tym ruch o czyms swiadczy.

To o niczym nie swiadczy. Ruch jest bo jest tanio. To samo jest w Toruniu w
Trytonie. Firma mega lamerska ale tlumy wala drzwiami i oknami. Jak juz
musze tam cos kupowac to sie jeszcze wyklocam, bo chca mi zawsze wcisnac
najwieksze g*** zalegajace im w magazynie. Wspolczuje goraco ludziom, ktorzy
tam kupuja, a nie znaja sie na sprzecie.

Raf