Re: Abit kt 133a i Athlon 1,6 XP

Autor: . : : Krzysztof : : . (krionixNOSPAM_at_wp.pl)
Data: Wed 02 Jan 2002 - 13:32:49 MET

Użytkownik "sverhoeven" <sverhoeven_at_wp.pl> napisał w wiadomości
> Mam Abita kt 133 A v. 1.0 z biosem z maja bodajze R czy cos (kurcze nie
> pamietam dokladnie wersji) i wlasnie wpadl mi w rece (tymczasowo) Athlon
1,6
> XP.

zobacz pliz... mam to samo mobo, nie spalisz nic ale moze miec problemy ze
wstaniem komputer lub kilka razy bezdie reset itp . elektrycznie mu NIC nie
grozi - nowy bios zaladuj. http://go.to/kt7faq - opisz jak poszlo ! prosze
:)

zrob jakies benchmarki (by zobaczyc co nam da sdr a pozniej prownac do ddr
itp)