Re: Jakie zewnętrzne urządzenie do bacupów ?

Autor: jacksmith_at_poczta.onet.pl
Data: Wed 02 Jan 2002 - 13:02:36 MET

> Niestety nie znam tej obudowy, a we wroclawskim Actionie jeszcze go nie
> ma. Obudowy, ktore znam obslugiwaly wylacznie Narrow SCSI (do JAZ to
> raczej wystarczy, pociagnie tez wiekszosc nagrywarek SCSI), ale odpadaja
> dyski UW i nowsze. Upewnij sie, zanim kupisz, czy naped ten zadowoli sie
> waskim SCSI.
> Pozdrawiam

[ciach]

Wielkie dzięki za pomoc.
A przy okazji:
1- Pamiętam, że kiedyś było coś takiego jak HP Colorado 20 GB Parallel Port ale
nie mogę tego znaleźć w ofercie polskiego HP ??

2 - Na stronie HP znalazłem informacje o Tapestore Travan na USB, w opisie, pod
hasłem Form-Factor ma napisane że external X external a na zdjęciu obok
urządzenie wygląda ja by było wewnętrzne ( wiem wiem kłania się słaba znajomość
angielskiego ) .....
www.seagate.com/cda/products/tapesales/marketing/detail/0,1077,301,00.html