Wirus 'bulgarski' lub 'rumunski' - prosba o wyjasnienie.

Autor: Ururam Tururam (urtur_at_xtempus.pl)
Data: Wed 02 Jan 2002 - 13:20:05 MET

Witam.

Dostalem juz pare razy 'recznego wirusa', czyli list wyslany przez kogos
przekonanego o slusznosci swojego dzialania, jakoby po sieci grasowal
wirus, ktory w katalogu systemowym windowsow zapisywal sie w pliku o
nazwie (bodajze) sulfnbk.exe . Trzeba go usunac i bedzie ok. Blizsze
sledztwo wykazalo jednak, ze jest to niewinny plik systemowy, a wirusem
jest sam list zachecajacy do jego usuniecia... Zastanawia mnie tylko,
jaka funkcje w systemie spelnia ten plik i co sie dzieje po jego
usunieciu. Jesli ktos wie, to prosze o info na priva.

        U.T.

--