Przegrzewanie procka?

Autor: ..sbax.. (sbax_at_skrzynka.pl)
Data: Wed 02 Jan 2002 - 12:06:23 MET

Witam
Mam taki problem. Podczas ogladania Divxow pojawiaja sie dziwne zielone
plamy (i nie tylko zielone), czasami przypominaja zacieki. Po pewnym czasie
filmy sie wywalaja. Po zainstalowaniu programiku Divx Antifreeze zacieki
zostaly, ale filmy sie nie wywalaly. Za to pojawil mi sie blad ochrony
Windows.
Po zmniejszeniu predkosci procesora problemy znikly. Ale dla mnie to nie
rozwiazanie. Mam Athlona 1000 MHz, a musze pracowac na nim jako na 750 MHz.
Troche to irytuje. Teoretycznie problemu nie powinno byc, bo uzywam wiatraka
do 1,2 GHz. Temperatura jaka procesor osiaga podczas pracy na 1 GHz, to
jakies 57-58 st. C. Przy 750 MHz od 45 do 50.
Nie wiem jaka temperatura jest optymalna?
Jezeli ktos moze cos poradzic, to bede wdzieczny.

Konfiguracja: Athlon 1 GHz, płyta: EliteGroup na chipsecie AliMagik M1645,
pamiec 256 DDRAM + WindowsMe.

--
Sebek
sbax_at_skrzynka.pl