Re: Czy Celka II można po prostu ustawic na FSB 133?

Autor: Krzysiek (silverman_at_go2.pl)
Data: Wed 02 Jan 2002 - 10:54:06 MET

http://www.overclockers.com/topiclist/index31.asp

> Co wymusza obieg w takiej instalacji? Jakas pompka, wiem, ale jaka :-P

Zazwyczaj pompka akwarystyczna.

> Jak przyczepić taki blok wodny do proca?

Jak masz procka slotowego to jest duzo latwiej bo zazwyczaj sa otwory
do mocowania roznych coolerow. Jak masz socket to trzeba
pokombinowac z mocowaniem.

BTW duzo przy tym roboty i dosc kosztowne, jesli nie masz zamiaru
robiuc jakiegos wielkiego podkrecania to juz lepiej kupic zalmanna :-)

-------
Krzysiek >>> mailto:silverman_at_go2.pl
!!!Music's for you and me, Not the fucking industry!!!