Re: Kieszen na HDD

Autor: _at_r2r
Data: Tue 01 Jan 2002 - 23:36:45 MET

"Raf" <jacekraf_at_o2.pl> napisał(a):

>Chodzi mi o to, ze nie mam tej
>drugiej kieszeni, wkladu ale tylko to co zostaje w kompie! Troche mnie
>przestraszyl bowiem post RS'a, ze moze sie cos nawet uszkodzic!!!

Całkiem niedawno pisałem o tym na innej grupie ale przytocze i tu :-).

Miałem kieszeń tego niby standardu RH i kumpel przyniósł sówj dysk z jakąś
inną kieszonką. Wsadziliśmy ją do mnie (wszytsko pasowało jak ulał, no może
oprócz tycz szczelin na górze i na dole ;-). Po włączeniu kompa było tylko
wrrrrrrrrr brrrrrr i komp sie sam wyłaczył. Komp przezył ale dysk kumpla po
dziś dzień wisi z gołymi tależami na ścianie ;-).

doadm jeszcze że kieszeni Adaxa nei sposob włożyć do RH (no chyba że sie
ktoś bardzo uprze hehe ;). Ale kieszeń RH móżna pomylić z bardzo podobną
której nazwy neistety nei znam. Gniazdo pasuje w 100% (jednak wewnętrzne
połaczenia są zupełnie inne). Kieszeń jest gabarytowo ciut mniejsza od RH.

Pozdrawiam!

--
@r2r  artur_at_symboliczna.net