Re: HP 690C

Autor: Robert P. (loreena_at_obywatel.pl)
Data: Tue 01 Jan 2002 - 19:41:42 MET

Użytkownik "ArtureK" <artcor_at_poczta.onet.pl> napisał w wiadomości
> Byłbym wdzięczny za opinię o tej drukarce (HP 690C)
> Warto sobie nią zawracać głowę?
> Nadaje się do czegoś oprócz postawienia gdzies w kącie?
> Jakieś wady, problemy w eksploatacji?

Zalezy za ile masz zamiar ja kupic i do czego, to najglosniejsz drukarka
jaka znam , znajomi smieja sie, ze ja drukuje malo nie padnie z biurka (z
taka gwaltownoscia przesuwaja sie w niej jakies mechanizmy) Jesli chodzi o
wydruki foto, to moze klilka lat temu byly OK, jedno wielkie ziarno, totalna
kicha.
Droga w eksploatacji (slabo daje sie napelniac nieoryginalnymi atramentami -
juz przy drugim napelnieniu zostawia smugi). Zdecydowanie nie polecam. Chyba
ze masz bardzo malo kasy, musisz miec drukarke i cena nie przekracza 50 zl.

Robert P.