Re: samsung 216b

Autor: _at_r2r
Data: Tue 01 Jan 2002 - 19:13:43 MET

krzyiek <kurt_at_terramail.pl> napisał(a):

>mam co prawda cd-rom a nie nagrywarke, ale w srodku cos sie tam kreci
>juz ponad 2 latka i nic jak na razie mu nie dolega

a ja mam 2 CDromy w których już sie niestety nic nie kręci hehe (do tego
doszły jeszcze 3 dyski twarde ale to juz tylko szczegół).
Do tego dadać moje doświadczenia z dawnej pracy w serwisie + boje z takimi
sprzętami moich znajomych.
Z czystym sumieniem mogę powiedzieć że sprzęt z mechaniką tej firmy to
złom.
A jesli ktoś ma sprzęt Samsunga i mu poprawnie działa to powinien być
szcześliwy bo być może ma "wyjątek" ;).

Pozdrawiam!

--
@r2r  artur_at_symboliczna.net