Re: k7s5a - wrażenia

Autor: R. D. (dymir_at_lion.cc)
Data: Tue 01 Jan 2002 - 16:44:53 MET

"Antara" <gasper_at_polbox.com> schrieb im Newsbeitrag
> Użytkownik "Jacek Popławski" <jp_at_ulgo.koti.com.pl> napisał w wiadomości

> Mandraki ją wykrył jako Sis cośtam, ale nie działa.

Wykryl to za malo a stery zainstalowal.
lsmod wyswietla modul sis costam (Sis 900)?.
Bo jak nie ma drivera do tego chipa (lan)
to sam sie musisz o niego postarac jesli cos takiego
juz istnieje co nie przeszkadza zainteresowac
katalogiem \Lan\sis900 i przeczytac pare readme.txt
(drivera do linuksa tam jednak nie ma).
hth
cu
Ryszard