Re: k7s5a - wrażenia

Autor: siwybob (siwybob_at_poczta.fm)
Data: Tue 01 Jan 2002 - 16:45:31 MET

Jestem, rowniez, szczesliwym posiadaczem tej plytki /bez LAN/ i na razie
wszystko jest OK. Nawet dziala mi stara karta dzwiekowa na Vortex 1, ktora
mialem juz wyrzucic, bo nie dzialala na KT133.
Co do AGP: moj Shuttle GeForce2 MX chodzi, bez problemu, tzn tak jak na
wczesniejszej plycie z KT133.
Moze jedno co mnie zastanawia to brak obslugi Fast Write, sygnalizowany
przez WCPUID. Moze nowy BIOS doda ta mozliwosc???
Acha, jeszcze jedno. Programy identyfikujace procesor /mam Durona 850/
pokazuja wskaznik czestotliwosci procka na 845, ale w testach /3D Mark 2001/
nie mam roznicy.

pozdrowienia siwybob

Friends PL - http://www.friends.stopklatka.pl/
Aniston PL - http://www.aniston.prv.pl/