Re: Modem zoltrix spirit smart?

Autor: Robert K (tylko_at_grupa.pl)
Data: Tue 01 Jan 2002 - 15:20:05 MET

Moim skromnym zdaniem największy wpływ ma linia telefoniczna, a potem
specyfika sprzętu. Modemy na Motoroli w moim testowaniu trochę lepiej
wychodzą od Conextantów (w prędkości połączenia)
Robert.

Użytkownik Erwin Sz. <molasar77_at_poczta.onet.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:a0r6gb$9ji$1_at_news.onet.pl...