Re: k7s5a - wrażenia

Autor: R. D. (dymir_at_lion.cc)
Data: Tue 01 Jan 2002 - 15:12:33 MET

"oswald" <oswald_at_icpnet.pl> schrieb im Newsbeitrag
> [ciach]
>
> Ja również jestem zadowolony z w/w płyty (+Duron 900, GF2MX 32Mb, 512mb
sdr,
> dzwiek, bez lanu). Całość chodzi stabilnie zarówno pod w2k, xp, jak i 98.
> Nie sprawdzałem pod Linuxem, ale pod VMWare chodzi też stabilnie :)

Sa ludzie ktorzy maja niestety inne doswiadczenia (przeczytaj post z wczoraj
ECS K7S7A AGP). Nie zastanawia cie fakt ze ta plyta kosztuje polowe tego co
inne
(jak mam cos dobrego to nie sprzedaje tego za pol ceny). Oczywiscie zawsze
beda ludzie
ktorzy beda z niej b. zadowoleni bo akurat maja sprzet ktory wspolpracuje z
nia bez
problemow. Obaj macie jeszcze SDRamy, zmiana na DDRy moze nie byc taka
prosta
w manualu stoi jakie byly przetestowane - sa tylko dwa 256 MB i zadnego z
tych modulow
nie udalo mi sie spotkac. Jedziecie na Duronach - dokad mialem Durona nie
mialem takich
problemow (albo jeszcze o nich nie wiedzialem) teraz jest XP 1700 .
Cu
Ryszard