Re: ESC k7s5a - AGP

Autor: R. D. (dymir_at_lion.cc)
Data: Tue 01 Jan 2002 - 14:34:30 MET

"ES" <ela_at_skorska.net> schrieb im Newsbeitrag

> No jasne !! Ale po wylaczeniu komputera !

No o to Cie nie podejrzewalem (ze przy wlaczonym kompie wymieniasz GraKa),
chodzilo mi ze przy istniejacym windowsie byly juz jakies stery od innej
GraKa.
Wychodzi na to ze po prostu pewne karty nie chca dzialac na tej plycie tak
jak
ponoc wiele DDR Ramow nie chce. Wydaje sie ze nie bez powodu kosztuje
mniej niz polowe tego co kosztowala moja ostatnia MB (MSI 6330) ktora
niestety
nie obslugiwala pamieci 133 mhz ani DDR ow a co za tym idzie Athlonow XP.
Czytalem o tej plycie pozytywne opinie ale sam mam tylko klopoty. Nie moglem
wejsc w BIOS dopiero jak wyjalem dodatkowy ide controler to mi sie znow
udaje.
Z moich OS ow to tylko dwa linuksy lyknely zmiane bezkolizyjnie 95 nie idzie
Me i w2k tez (tu bez zaskoczenia) 98 zwis za zwisem dopiero jak zmienilem
stery
GraKa na VGA zainst ster agp.vxd i potem znow stery od GraKa jest lepiej.
Probowalem uaktualnic Bios (Ami818.exe z dolaczonego do plyty CD)
wywala mi blad ze nie moze bo nie ma dostepu do danych (cos w tym stylu
po ang.) Wie ktos moze co tu jest grane, prosze o info.
Wszystkim samego dobrego w Nowym Roku.
R.