Problem z agrywarką

Autor: Hiobe (rottweil_at_poczta.onet.pl)
Data: Tue 01 Jan 2002 - 13:12:16 MET

Witam i serdecznie wszystkich pozdrawiam w Nowym Roku .
Mam mały problem i może ktoś zetknął się z czymś podobnym , otóż pare dni
temu sypneła mi się Windoza 98 se. Instalacja na nowo przebiegła pomyślnie
ale niestety klikając na mój komputer nie występuje ikona nagrywarki ,
natomiast podczas uruchomienia kompa system pokazuje że widzi urządzenie
( Plextor notabene ).
W BIOS-ie wykrywanie napędów jest ustawione w tej chwili na Auto.Płyta
główna to Abit BE 6.Nie wiem skąd się wziął powyższy problem przecież żadne
ustawienia nie były zmieniane w BIOS-ie , ponadto w Systemie Menedżer
urządzeń znajduje się ikona której wcześniej nie było - Inne urządzenia a
wniej coś takiego jak pci mass storage controller co to jest jeśli to usunę
to przy ponownym włączeniu kompa system instaluje to coś !