Odp: Czy Celka II można po prostu ustawic na FSB 133?

Autor: PeJot (kpejot_at_skrzynka.pl)
Data: Tue 01 Jan 2002 - 12:29:55 MET

Użytkownik Marcin <fater_at_o2.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych napisał:3c2fb5a9_at_news.vogel.pl...
> cut!
>
> ROTFL!!!!!!!!!!!!
> ludzie jak ja nie lubie lameriady...!!!!!!!!
> kto ci takich glupot nagadal????????????
> a moze mi powiesz ze celki 400 to sie najlepiej krecom bo niska
> czestotliwosc w swojej serii...
> kurde, przeciez to nie zalezy od modelu TYLKO od
> egzleplarza!!!!!!!!!!!!!!!!!!
[...]

Za szybko to napisałeś.
To jest prawda jeżeli chodzi o bezproblemowe
podkręcanie. C800 puścisz stabilnie na fsb 133 nawet
bez zmiany napięcia, chociaż dobrze jest podnieść na 1.8V
to wtedy i C850_at_fsb133 spokojnie chodzi.

Ta Twoja 900-tka to niezły egzemplarz ale musiałeś pewnie sporo
podnieść napięcie - mógłbyś napisać na ile, jakie masz chłodzenie,
która wersja jądra z Wcpuid.

PeJot