uciążliwe dźwięki

Autor: YoungEagle [SDI] (wiktorexpo_at_wp.pl)
Data: Tue 01 Jan 2002 - 05:37:05 MET

Witam.
Mam ogromny problem!, a mianowicie:
mój komputer : AMd K6-2 ~533, 256 RAM mainboard :AX59Pro na VIA MVP3.
Otóż, gdy system chodzi jałowo i odtwarzam muzykę jakąkolwiek to działa bez
zarzutu, ale problem zaczyna się gdy czyta się coś z dysku twardego albo
DVD-CD w czasie gier lub filmu DVD.(zauważyłem że towarzyszą te dźwięki
zmianie zawartości monitora i ruchem grafiki). Dźwięki te to tak jakby z
płyty winylowej zakłócenia.
Jest to uciążliwe.Karta dźwiękowa to SB-Live.
Proszę o pomoc .

kontakt gg#774523
wiktorexpo_at_wp.pl