Re: Hackerzy zaatakowali Windows XP

Autor: Tomek Jasinski (tom_jas_at_poczta.onet.pl)
Data: Sun 23 Dec 2001 - 19:34:03 MET

On Fri, 21 Dec 2001 16:10:14 +0100, "Krzysiek" <silverman_at_go2.pl> wrote:

>"Mateusz Majchrzycki" <spam_at_spam.spam> wrote in message

>Super!!!
>Jak ktos chetny to niech sie zglasza z imienai i nazwiska oraz e-maila
>Wymyslimy tekst i udupimy go :-)

Przeciw.
Nie gadaj, on nie jest szkodliwy - to zwykły gawędziarz, a takich cała masa
teraz. Proponuję nie odzywać się do niego, a sam przestanie. Aha, kto się
będzie do niego odzywał, ten jest trollem i ląduje w filtrach.

T.

--
Tomasz Jasiński                         Strój - na różowo; Ksiądz może
tomjas_at_polbox.com                       Popisać się jakimś kawałem -