PIRACTWO, zreszta no comments

Autor: --6--MARshALL--9-- (6marshall9_at_interia.pl)
Data: Sun 23 Dec 2001 - 19:06:18 MET

On Sat, 17 Nov 2001 05:34:58 +0100, ".Peeter" <peeter_at_box43.no> wrote:

>"Kamil" <kkamil_at_optonline.net> wystukał(a):
>
>wyobraz se ze se nie kupie bo jest mi potrzebny na 1 uzycie
>i nie sciagne z edonkey bo nie uznaje piractwa.
>ok, nara

widac ze programy "edukacyjne" prowadzone przez jakies tam zwiazki
producentoow oprogramowania daja powoli efekty, niedloogo, jak sie
gdzies odezwe ze skopiowalem cos sciagnalem _nielegalnie_ to mnie
potaktuja jak bym byl zlodziejem samochodow (slyszalem gdzies takie
porownanie, chyba procesor tvp1)

(c) 2001-oo by marshall (tm)
Unauthorized Copying Prohibited
niezastosowanie sie grozi publiczna amputacja lewej dloni
(jak u talibow)

ten txt byl pisany tylko wcelah edokacyjnyh, tak naprewde to ja byc w
calei rozcionguosci za kopowaniem legalnyh programow
(samohowuf tyz nie kradnem)

A TERAZ NA POWAZNIE:
KREW MNIE ZALEWA - JAK CZYTAM CO PONIEKTORE TXT'y
tym co kasa uderzyla do glowy propomuje SUPER OFERTE:
sprzedaje papier toaletowy marki "ODBYT" po 100$ za rolke, ktos chetny
?