Re: Jaka Obudowa

Autor: bmk (bmk_at_acn.waw.pl)
Data: Sun 23 Dec 2001 - 19:01:51 MET

> A po co mam go wylaczac skoro on ma czujnik temperatury i
> podglasza sie (podobno bo ja jeszcze nie slyszalem) zwiekszajac
> obroty wiatraczka tylko przy bardzo duzym obciazeniu. W efekcie
> totalnie, zupelnie (nie wiem jak bardziej napisac;-) go NIE slychac
> a procek jest mocozerny bo to Athlon XP 1600+ oraz mocozerny
> GF2GTS.

Jeśli masz AXP1600+, to pewnie masz coolerka-wyjca na nim, który zagłusza
wszystko co się dzieje dookoła (łącznie z zasialczem). Obroty wentyla w
zasilaczu wzrosną po przekroczeniu pewnej temp. w obudowie, czyli po pewnym
czasie działania komputera. Zatem twoje testy przy wyłączonych komponentach,
które normalnie nagrzewają powietrze w obudowie, są trochę nie tego....

Pozdrawiam