Re: Jaka Obudowa

Autor: Krzysiek (silverman_at_go2.pl)
Data: Sun 23 Dec 2001 - 16:27:35 MET

"Piotrek" <piotrek_at_skrzynka.pl> wrote in message

> Wykonanie - bardzo ladne

Ale paluch sobie mozna pociac :-)

> Funkcjonalnosc - swietna. Mam DVD, nagrywarke, szufladke na HDD
> i glowny HDD + oczywiscie ladna wneke na FDD i jest kupa miejsca.

Standard.

> Zasilacz 300W.

Tyle to on ma _tylko_napisane_ :-)

> Po co wiecej? Chyba, ze ktos sie uprze i stawia wyjatkowo
> rozbudowany serwer :)

TB 1.4GHz, dwa dyski, nagrywkarka, cdrom, gf256ddr CLAP,
karta muzyczna, modem, karta TV, siecowka i juz ten zasilacz nie pociagnie.
Firmowy dobry 250W powinien, 300W spokojnie :-)

> A to co piszesz to sie nazywa wywalanie kasy w bloto by miec napis na
> obudowie np. "Enlight" ;-)

To sie nazywa: "Stac mnie na pozadna obudowe to ja kupuje."
Codegen mozna porownac do prolinka. Pelno tego w sklepach ale to
nic specjalnego i zwykly no name, lepsza od chinskiego syfu
ale do dobrych ma BARDZO daleko. :-)

-------
Krzysiek >>> mailto:silverman_at_go2.pl
!!!Music's for you and me, Not the fucking industry!!!