Re: Wina BIOS`u czy Windows ?

Autor: Piotrek (piotrek_at_skrzynka.pl)
Data: Sun 23 Dec 2001 - 15:57:34 MET

> Witam
> Czy jezeli podczas normalnej pracy w Widnows komputer
> niespodziewanie sie restartuje to jest to wina systemu
> operacyjnego czy blednych ustawien biosu ?
>
> dzieki z gory

Ja bym sprawdzil ustawienia pamieci w BIOSie.
Sprawdz czy masz ustawione opcje "By SPD" na pamieci, jesli
nie to ustaw tak. Moze wydajnosc spadnie, ale system bedzie
czytal info z pamieci (jak ja ustawic) wiec ustawi ja poprawnie.
U mnie wieeeeeeeeeele problemow zniknelo gdy to przestawilem.

Pozdrawiam
Piotrek