laptop compaq i zasilanie z baterii

Autor: Automatycy (automatycy_at_interia.pl)
Data: Sun 23 Dec 2001 - 15:03:54 MET

Witam wszystkich mam problem z laptopem Compaq Armada1130T.
Kiedy byl na nim zainstalowany win 95 wszystko dzialalo ok, a kiedy
zainstalowalem win 98 komp dziala tylko z zasilacza (w windowsie wyswietla
ze bateria ma 0% i wstrzymuje system ) w dosie dziala z baterii bez
problemu.
Tymczasowo poradzilem sobie ustawiajac w opcjach zasilania ze ma sie mie
wylaczac jak sa wyczerpane baterie ale to nie jest to co mnie interesuje.
Pytanie do specjalistow jak zrobic zeby pod win98 komp dzialal z baterii?
Pozdrawiam Michal