Re: czy plyta psuje HDDs?

Autor: Krzysiek (silverman_at_go2.pl)
Data: Sun 23 Dec 2001 - 13:50:17 MET

<lobi_at_poczta.onet.pl> wrote in message

> Zasilacz jakis ATX 300W wiec powinien dac rade,

Jak nie jest to jakis kompletny syfi nie masz duzo bebechow
to raczej tak.

> a dysk: b. stary (7lat) Caviar 420MB.

To mogl pasc ze starosci. Dziala na plycie jakis inny dysk.

> Ale cos na prawde dziwnego, bo po podlaczeniu CD-ROMa tez
> podzialal sobie ze 2 dni i tez padl... :(

Moze poprostu zbieg okolicznosci.

> Chyba po prostu musze sie zglosic do serwisu.

Mozesz sprobowac. Ale jak podlacza dysk i nic sie nie stanie to
stwierdza brak usterki i jak maja w cenniku pobieranie oplaty
za nieuzasadniony serwis to Cie skasuja.

> BTW czy moge sie starac o odszkodowanie za padniete
> (chyba przez plyte) urzadzenia?

To juz chyba by bylo wchodzic na droge sadowa, wiec
nie wiem czy warto. Musil bys udowodnic, ze tamte uzadzenia
napewno padly od plyty glownej.

-------
Krzysiek >>> mailto:silverman_at_go2.pl
!!!Music's for you and me, Not the fucking industry!!!