CD-Rec a PL-litery

Autor: 'Raf256' Rafal Maj (raf256_at_go2.pl)
Data: Sun 23 Dec 2001 - 12:58:17 MET

Używam najnowszej wersji Nero (angielskiej) i mam problem z plikami
zawierającymi PL litery - są one błędnie nagrywane (tzn ich nazwy są
zamieniane na znaki podkreślenia). Ktoś mi radził założenie PL-interfejsu z
strony www, ale
1. patch jest dla tylko starszej wersji Nero
2. to chyba tylko zmieni interfejs (napisy) a nie działanie programu

Czy nie ma żadnej opcji (ISO/Ascii/Dos) żeby Nero się odpierwiastkował od
nazw plików i je normalnie kopiował ? po co tyle problemów - np. w ISO nie
pozwala na nazwy ze spacjami... :-/

Pozatym - to trochę bez sensu, jak będe chciał przekopiować pliki które
mają znaki używane np. w Duńskim to muszę instalować Patha dla Nero ?
a jak będę miał plik o dziwnej nazwie zawierającej znako o kodach np. 200,
205 i innych nie uzywanych afair w żadnym języku - to nie mogę ich nagrać ?

--
Raf256
|,-'`_|_|_  `_||_'|_' raf256_at_go2.pl