Re: Dysk wymienny D ???

Autor: obi (obi_at_usun-to.skrzynka.pl)
Data: Sun 23 Dec 2001 - 12:27:21 MET

oleey napisał/a:

> Moglbyc mi wytlumaczyc jak to zrobic na Win98, bo szczerze mowiac to
> jakos tego nie widze. ;)

Napisalem w poprzednim poscie, opieralem sie na artykule
zamieszczonym kiedys w bodajze CHIP (byl dostepny w archiwum
on-line). Postepujac wg zamieszczonych tam wskazowek udalo mi sie
umiescic litere dysku w kieszeni *za* literami cd-romow. Istnieje
rowniez mozliwosc takiego przypisania litery aby dysk w kieszeni byl
przed cd a po jego wyjeciu jego litera pozostawala "pusta". Wszystko
to ustawialem na win98FE.

Pozdrawiam
obi
obi_at_skrzynka.pl