Odp: MSI K7T Turbo LE i włączanie klawiszem różnym

Autor: jaras (jarasgb_at_poczta.onet.pl)
Data: Sun 23 Dec 2001 - 09:27:05 MET

Użytkownik hefalump <hefalump_at_interia.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:a039bb$sp8$1_at_news.tpi.pl...
> Albo jestem ślepawy ( no ... noszę binokle, ale
> chyba jeszcze cosik widzę :) )albo ta płyta
> nie ma możliwości włączania przez klawiaturę ...
> Czy dobrze myślę, czy może ktoś poratuje biednego
> hefalumpa i pomoże ... PrzeczytAŁem całą inst,
> przejrzałem całego BIOS`a i nic ...

    Nie znam tej plyty ale moge Ci powiedziec ze jest bardzo malo plyt pod
AMD ktore mozna uruchomic z klawiatury. Napewno maja to ECS (SIS 735) Epox,
NMC.

Pozdrawiam i zycze wsolych swiat !!
jaras