Re: notebook i pamiec

Autor: \\\\\\raadaar/// (roztojek_at_interia.pl)
Data: Sat 22 Dec 2001 - 22:50:00 MET

Uzytkownik "Evil" <mmx_at_riz.pl> napisal w wiadomosci

> wejdz do biosu, tam bedziesz mial napisane ile masz pamieci.
> jak jej tam nie ma to sorry ale ona nie dziala. Moze zla
> pamiec kupiles ? Napewno do tecry ? to nie jest tak ze
> kazda kosta bedzie dzialac w kazdym notebooku.

oj Kuba bedziesz mial problem ze znalezieniem poprawnie rozpoznawalnej
pamieci przez Toshibe
sprawdzalismy oststnio kingstona EDO na wielu notebookach i tylko na
toshibie nie dzialala (widziala polowe z 64)
znajomy juz rok ponad szuka EDO do swojej Toshiby, sa bardzo wybredne,
poszukaj EDO z koscmi z jednej strony najlepiej markowej
BTW kupiles nowa ? za ile ? i gdzie? nowe EDO ? 144 piny ?

pozdro

--
     RaaDaaR