Re: babskie pytanie: modem 56K a laczy mi wolniej

Autor: ES (ela_at_skorska.net)
Data: Sat 22 Dec 2001 - 22:08:20 MET

> moze ktos mi pomoze - kupilam sobie nowy modem Pentagram 56l Diablo, ale
> polaczenie z internetem ma predkosc nizsza niz oczekiwane 56K - zazwyczaj
> 49,3 a czasem 33,6. Jak go wprawic w odpowiednie obroty???

Na Twoim miejscu sprobowalabym polaczenia na innym modemie.
Ja w sklepie wymienialam 3-krotnie, az trafilam na taki, ktory laczyl sie
nawet z szybkoscia 54K (Motorola PCI, ale jest kilka modeli, dokladnie juz
nie pamietam, ktory to byl). Na poprzednim modemie "wyciagalam" rowno tylko
48 K.
To wcale nieprawda, ze to tylko zalezy od szybkosci modemu "po drugiej
stronie"

Pozdrawiam
Ela