Re: drukarki HP

Autor: ES (ela_at_skorska.net)
Data: Sat 22 Dec 2001 - 21:52:04 MET

> muszę kupić po Świętach drukarkę i chciałem spytac czy drukarki HP920 i
> HP940 róznią się czymś szczególnym?

Tak, roznia sie szybkoscia drukowania, 940 jest szybsza o 25% i ma wiekszy
podajnik (na 150 arkuszy), ale o 80 zl drozsza od 920 (podajnik na 100
arkuszy), poza tym ta ostatnia ma mozliwosc zlozenia przedniej czesci, kiedy
nie jest uzywana.

Nie zależy mi na szybkości druku, ale
> czy jakość wydruków tych plujek jest taka sama?

Tak, stosowana jest dokladnie ta sama technika druku Photoret III albo
240x1200 dpi, kartridze tez sa takie same, ta drozsza jest przeznaczona do
wiekszej wydajnosci miesiecznej.

Czy komfort pracy (mam tu na
> mysli głośnośc mechanizmu) jest podobny?

Tak, przynajmniej wg instrukcji ok. 46 dB

Pozdrawiam
Ela
PS. Wlasnie dzis kupilam HP 940, w prezencie dostalam firmowa czapeczke i
szalik w kolorze ... granatowym, w Media Markt kosztowala 579 zl. A obsluga
(tzw. gosc MM) byla superprofesjonalna, czlowiek odpowiadal na kazde zadane
pytanie, a bylo ich niemalo.