Re: Radeon 7000/VE czy MX 400 ?

Autor: Dariusz Antoniak (etheron_at_kki.net.pl)
Data: Sat 22 Dec 2001 - 21:38:11 MET

Użytkownik "Krzysiek" <silverman_at_go2.pl> napisał w wiadomości

> "Dariusz Antoniak" <etheron_at_kki.net.pl> wrote in message

> W pelni nie rozniwnie skrzydal ale wystarczy :-)

Co to znaczy "nie rozwinie skrzydel" ? A jaki trzeba miec procesor, aby
Herkules "rozwinal skrzydla" ? Powyzej 1 GHz ? To by byla dziwna polityka
marketingowa firmy, aby budowac tania karte, do wykorzystania ktorej
potrzebny jest silny, a wiec i drogi procesor :). A zreszta... to mi sie
kojarzy z pewna wiadomoscia, ktora gdzies tutaj wyczytalem, ze byc moze Kyro
wykorzystuje intensywnie CPU. A tak w ogole skad takie informacje ?

W serwisie Twoje PC przetestowano ta karte i wnioski sa takie, ze przy
zmianie CPU od 550 MHz do 1.3 Mhz nie ma wiekszych roznic w wydajnosci. Oto
link

http://twojepc.pl/html/hercules_kyro_ii_64/

Poza tym zauwazylem ,ze rozne serwisy testuja ta karte w rozny sposob i
wydajnosc wychodzi czasem lepiej, a czasem gorzej. W THG glownie superlatywy
( http://www.tomshardware.pl/graphic/01q2/010425/kyroII-24.html ), W Twoje
PC raz lepiej raz gorzej (link powyzej), w IN4
 http://www.in4.pl/recenzje/kyroii/index.htm ) porownywali ta karte z GF256
i wypadla zupelnie przecietnie. Dla mnie Kyro ma jak na razie 2 zasadnicze
wady: moze przekroczyc cene 350zl i co wazniejsze jest tak dlugi, zatka mi
dwa sloty na moduly DDR :(. W tej sytuacji chyba wroce do tematu :)

BTW. dzisiaj widzialem w sklepie testowanie Radeona VE pod Sysmarkiem 2001.
Za pierwszym razem wygladalo to fatalnie (momentami 1fps) a wynik 400 z
hakiem. Facet facet po chwili zainstalowal jakies sterowniki do AGP i w
sumie nic to nie dalo - ta karta wypadla fatalnie. Ciekawe, jak to mozna
wytlumaczyc...