BorgTV - woooolno :(

Autor: Raf256 (raf256_at_go2.pl)
Data: Sat 22 Dec 2001 - 21:01:07 MET

Witam,
używam Borg TV 2.52 na Duron700 256Ram GeForce2Mx FlyVideo98(afair) i
Win98Se

wszystko jest o.k. tylko są jakieś problemy z myszką / klawiaturą, program
strasznie obciąża komputer
po ruchomieniu kom się 'zacina' na 5-7 sec nie działa kursor myszy, wina
mp, numlock - NIC

czasem komp się wiesza, a czasem nie
myszka nie działą dopuki się nie naciśnie kilku jej przycisków

program działa potem już stabilnie z tym że niewiarygodnie 'muli' cały
komp, z BorgTV komputer na dowolne zdażenie odpowiada czasem 5-10 sec (np
na naciśnięcie przycisku Start), o innych programach w tle - nie ma mowy

gdy odpaliłem aplikacje DOSową (btw - DJGPP) a Borg był w tle, to obraz
starsznie skakał... tak jakby był tryb preview, a z drugiej strony podaczas
przesuwania okna migałą różowa ramka co jest dowodem na to że był to tryb
overlay, pozatym normalnie aplikacja działa b. płynnie...

co mogęz tym zrobić ?

może to coś pomoże :
winda nie pokazuje żadnych konfliktów sprzętowych
karta TV jest na przerwaniu 10

--
Raf256
|,-'`_|_|_  `_||_'|_' raf256_at_go2.pl