Re: laptop vs PC - OT...moze nie

Autor: \\\\\\raadaar/// (roztojek_at_interia.pl)
Data: Sat 22 Dec 2001 - 20:05:55 MET

> Nie kupuj żadnego laptpoa z kartami graficznymi nawet o jak najbardziej
> kosmicznych nazwach i pamięciach.jedyna w tej chwili karta na rynku do
> laptopów spełniająca twoje warunki to GForce2Go.Więc jak laptop to tylko z
> ta kartą...

łiii tam na mojej armadzie m700 giercuję że aż skwierczy, mam ATI Mobility z
8 megsami na agp x 2 (czipek to BX), dodatkowo jak mam oglądać DivX to biorę
armadkę pod pachę, idę do pokoju i podłączam TVOUT do telewizora i dzwięk do
wiezy i mam takie małe kino domowe, kolory super , obraz jak żyleta,
miodzio, a z gierek na ati pomyka q3 takie to ati ma OGL, system odpala się
szybciej na armadzie z p2 366 z 96 ram niż na moim stacjonarnym p3 550 z 256
ram, jednak jest duża różnica pomiędzy składakiem a firmówką i jeszcze
jedno,
newsy czytam leżąc w łóżku ... :-)))
pozdro

--