Re: Hackerzy zaatakowali Windows XP

Autor: Tomek Jasinski (tom_jas_at_poczta.onet.pl)
Data: Sat 22 Dec 2001 - 18:13:21 MET

On Fri, 21 Dec 2001 21:52:00 +0100, "Mateusz Majchrzycki" <spam_at_spam.spam>
wrote:

>Nie ma za co przepraszać tylko trzeba radykalnie się zabrać za
>unieszkodliwianie dariusza. Przeczytaj w innym miejscu tego wątku -
>wyszła propozycja pisania wniosku do TPSA o ukrócenie dziłań dariusza.
>Narazie popierają to chyba 4 osoby, ale jak bedzie więcej to może coś
>zrobią, bo w przeciwnym wypadku tą grupę czeka los taki jak polipa -
>mo(r)deracja, a tego chyba byśmy nie chcieli.

Abuse tu nic nie da, lepiej wcale nie zwracać na niego uwagi, absolutna
cisza, i już.
Widzę ciągle nawiedzeńców wchodzących z nim w dyskusję, po kiego wała ?

>Pozdrawiam

T.

--
Tomasz Jasiński                         Strój - na różowo; Ksiądz może
tomjas_at_polbox.com                       Popisać się jakimś kawałem -