ARCserve

Autor: Michal Krzeminski (mk_at_plus48.w.pl)
Data: Sat 22 Dec 2001 - 17:58:54 MET

Witam,

Jak robic w ARCserve backup typu Full Backup w trybie Append to media. Caly
czas mimo ustawianie w roznych miejscach opcji Append ARCserve uparcie
formatuje mi kasetke za kazdym nowym wykonaniem Full Backup. Uzywalem
Yosemite Tapeware i tam to bylo mozliwe bez zadnego problemu. Mam 10 kasetek
po 200GB i w ten sposob zwiekszam historie backupow do 50 dni, co jak sie
juz raz okazalo mam olbrzymie zalety - uszkodzenie jednego pliku uzytkownicy
odkryli dopiero po miesiacu od uszkodzenia ale w ten sposob mozna bylo go
odtworzyc z backupu.

Pozdrawiam,
michal