Re: Flatron 795FT+ - dla expertow

Autor: tobot (tobot_at_poczta.onet.pl)
Data: Sat 22 Dec 2001 - 11:11:01 MET

> Nie rozsmieszaj mnie, ja tez oddawalem swojego do serwisu. Obraz byl w
> niektorych miejscach znieksztalcony i co uslyszalem: "znieksztalcenia do 3
> milimetrow sa w normie".
> Szlag mnie trafia.

No, PANOWIE, widocznie miałem szczęście!!!!!!! Pan-serwisant też twierdził,
że "...w zasadzie to jest w normie, ale spróbujemy się pobawić..." i za ok.
dwie godziny odebrałem monitorek. Po włączeniu w domku byłem na tyle
zadowolony, że wykonałem tel. do serwisu z podziękowaniami!!!!!!!! Mam taką
lekką odchyłkę na dole (może ok. 0,5 mm., ale widać to tylko podczas
pojawienia się paska Menu Start, no i widzę to tylko ja (w rodzinie). Acha,
taaaki serwis LG jest w Płocku. :-)
Pozdrawiam.