Re: Monitorek 19'

Autor: Zbyszek (zetzzet_at_poczta.onet.pl)
Data: Sat 22 Dec 2001 - 15:26:25 MET

". : : Krzysztof : : ." <krionix_at_wp.pl> wrote in message

> Użytkownik "Andrzej" <andpo_at_poczta.onet.pl> napisał w wiadomości
> tym
>
> www.iiyama.pl .com - zobacz czy cos maja.

szkoda, ze nie 2100-2200, bo w takiej cenie znalazlbys samsunga 959nf,
ktorego posiadaczem stalem sie dzisiaj i jestem zachwycony, swietne
parametry znakomity obraz, no nie wiem, do czego sie przyczepic, i funkcja
rozjasniania, co naprawde przydaje sie do divxow.
na razie za szybko mowic o jakis wadach, bo jeli ma to dopiero jak troche
pouzywam zauwaze, ale poki co wsyzstko pieknie, i jeszcze taki bajer, ze
wsyzstkie parametry mozna ustawiac specjalnym programem, przez polaczenie
usb