Bios do matrycy do notebooka!!!!- pomocy

Autor: Piotr (peterus_at_poczta.fm)
Data: Sat 22 Dec 2001 - 14:42:56 MET

Czesc
Mam HP 266 mmx i zgniotła mie się matryca. Oddałem go do naprawy i facet
powiedział że znalazl nową matryce SHARPA i ze jest ok ale nie moze jej
podłączyc bo potrzebny jest do niej BIOS aby ja zaprogramować. Czy może mi
ktos pomo i powiedziec skad mozna zdobyć takiego biosa aby matryca działała.
Koleś mówił że w serwisie HP maja takiego biosa ale nie chca mu dać i
kosztuje to bardzo duzo.
Jezeli ktos sie na tym zna to czekam na odpowiedz!!!
peterus_at_poczta.fm