Re: zmiana modulacji w modemach

Autor: Andrzej Podenkiewicz (kferro_at_idea.net.pl)
Data: Sat 22 Dec 2001 - 14:40:39 MET

Użytkownik "Ernest M." <ernestm_at_poczta.fm> napisał w wiadomości
> prubuje zmienic modulacje z v90 do v34 ,mam modem 3com US Robotics 56K
> zewnetrzny
> na polskich stronach 3com nic niema, na anglojezycznych podobna sytuacja

Czy to jest wersja angielska?
Jeżeli tak to na innych pinach jest doprowadzony sygnał do gniazdka.
A v34 włączasz zmieniając ustawienia rejestru. Po komendzie at$, at&$, ats$
powinien Ci się wyświetlić help. U mnie w courierze za modulację odpowiadają
rejestry 56 i 58. Ale sprawdź dojście sygnału. W dokumentacji na www.usr.com
znajdziesz dokumentację w pdf.

--
Pozdrowienia