Re: Jak mozna popsuc nagryware LG 8080b ?

Autor: FastViper (fastviper_at_pld.org.pl)
Data: Sat 22 Dec 2001 - 13:32:47 MET

Mr.Słonio, you wrote:

> hmmm, bo jest jeszcze na gwarancji a bym chcial nowa, oczywiscie tak
> zeby serwis niemogl sie niczego dopatrzec ze to moja wina :)))

O! Widzę, że nie tylko ja wpadłem na ten pomysł :>
Zrób tak:
Nagraj ze 20 płytek za każdym razem doprowadzając do opróżnienia
bufora (tak, żeby płyta nie była zamknięta).
Gdzieś około 19-20 płyty nagrywarka się zatnie i będziesz mógł
zanieść do serwisu.
Tylko pamiętaj, żeby kupić CD-R 800MB lub 870MB.

Ta ilość zależy od nagrywarki, może dopiero za 25 razem zadziałać.
Koledzy sprawdzali i działało za 19-23 razem ale tylko na płytach
870MB.

--
      [Marcin Wojtczuk] -- http://www.fastviper.hg.pl
       \|/ Wesołych Świąt, pogody ducha i gwiazdki