Re: Jak się nazywa grupa zwolenników AMD?

Autor: Zhan (nospam_arturm_at_polnet.cc)
Data: Sat 22 Dec 2001 - 11:37:57 MET

> wszyscy sie tym podniecaja a ja nie widze benchmarkow takiego @ CelT z @
> AMD, bo 1.2 vs 1.0 duron na toms - duron prowadzi w multim a cT w office
(a
> jest 200mhz szybszy). pozno nie chce mi sie szukac, pokaz wyzszosc tego C
> moze sie przesiade :)

nie twierdze, ze intel jest lepszy od amd, choc mialem przykre doswiadczenia
z tymi drugimi to mam swiadomosc, ze prawdopodobnie wynikaly one ze zbyt
malej ilosci czasu poswieconego z mojej strony... bodz mojej niewiedzy.
jestem po prostu zadowolony ze swojego celka, z jego bezproblemowosci i
oczywiscie wydajnosci, ktora jest dla mnie wystarczajaca
jesli interesuja Cie jakies wyniki to co prawda nie mam porownania z duronem
ale mam rozne wyniki swojego celka, ktore moge bezkompleksowo przedstawic
:)))