IDE na USB lub PCIMCIA lub też na równoległy

Autor: \\\\\\raadaar/// (roztojek_at_interia.pl)
Data: Sat 22 Dec 2001 - 10:57:00 MET

witam wszystkich czytających posta

czy ktoś spotkał się z konwerterem (sterownikiem) który pozwoli na
podłączenie dysku IDE do USB (oczywiście nie wchodzą w rachubę zewnętrzne
obudowy za 400 zeta wzwyż) chodzi mi o prosty układ (zasilanie mam już) lub
schemat gdyż wiem że ktoś w naszym kraju chałupniczo produkuje takie
konwertery, a może ktoś wie jak podłączyć IDE przez PCIMCIA bo to podobno
jest znacznie prostsze (ważne są sterowniki) no i ostatnia możliwość kabel
równowległy jak wyżej
sprawa jest prosta kupiłem za parę groszy kieszeń zewnętrzną "freecom
portable drive" bez kabla, i jak chciałem kabel z niemiec sprowadzić do
naszej ojczyzny to dostałem w łeb ceną 90 euro

pozdraviam

--
     RaaDaaR