Re: PCI-X w PCI 2.2

Autor: Pressto (pressto_at_astercity.net)
Data: Fri 21 Dec 2001 - 14:32:24 MET

Użytkownik "Krzysztof Oledzki" <ole_at_WytnijTo.hoth.jmg.com.pl> napisał w
wiadomości news:9vvbs3$g7r$1_at_news.jmg.pl...

> Chodzi o 64 bitowe PCI?
> Jezeli tak to ma szanse - mam taki adapter SCSI Tekrama.
> Karta ma szyne 64 bit (dluuuga) ale mozna wybrac zworkami
> czy ma dzialac na 64 czy na 32 bit. U mnie w zwyklym slocie
> PCI dziala.
>

> Pozdrawiam,
>
> Krzysztof Oledzki
>
> --
> Krzysztof Oledzki
> e-mail address: ole(at)ans.pl
> Linux Registered User: 189200
> Internic NickHandle: KO581
A ja chcę włożyć jak to określiłeś kartę 64bit (dłuuuuugą) 3C996-T
do krótkiego zwykłego slotu PCI w starym serwerze HP E-30
W dokumentacji karty napisane:
"Bus: PCI-X 1.0, PCI Hot-Plug
Data path: 32-/64-bit 33/66/133 MHz"
i zastanawiam się "czy z serwerka nie pójdzie mi dym"
pozdrawiam
Pressto